OVER MIJ

Ik ben Ingrid Winkel en ik woon in Lent (bij Nijmegen). Getrouwd en moeder van twee, inmiddels volwassen, kinderen en ik volg graag mijn hart, want dat klopt.

Van begin 2001 tot juni 2006 ben ik fulltime thuis geweest om voor mijn kinderen te zorgen. Vanaf het moment dat beide kinderen naar school gingen, ben ik weer gaan werken. Ik ging gelijk weer voor 40 uur per week aan de slag. In eerste instantie betrof dit een ‘vakantiebaan’ van 10 weken als secretaresse bij een gerenommeerd ingenieursbureau in Nijmegen, maar dit werd uiteindelijk uitgebreid naar een periode van ongeveer 7 maanden. Hierna ben ik de juridische sector ingerold. Inmiddels werk ik alweer zo’n 14 jaar als secretaresse/secretarieel medewerker op advocatenkantoren, waarvan ruim 10 jaar bij mijn huidige werkgever.

Zo’n 4 jaar geleden merkte ik dat ik het gevoel van voldoening steeds meer miste in mijn huidige loondienstbaan en vanaf dat moment ben ik echt gaan nadenken over wat ik precies wil en of ik nog wel (zoveel) in loondienst wil werken. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik als ZZP-er VA-diensten wil aanbieden aan ondernemers die mijn hulp goed kunnen gebruiken. Ik wil me dan ook gaan richten op de werkzaamheden waar ik echt gelukkig van word en waar ik energie van krijg.

Dit heeft ertoe geleid dat ik in maart 2021 ben begonnen met de opleiding tot Virtual Assistant bij VA Praktijk en dat ik dus naast mijn loondienstbaan als ZZP-er mijn VA-diensten aanbied.   

Ik heb op 1 juni 2021 mijn bedrijf ‘metINGRID Office Support’ opgericht, zodat ik meer voldoening en meer energie krijg en daarbij uiteindelijk meer vrije tijd zal hebben en me dan meer kan richten op mijn gezin en mijn hobby’s, te weten: paarden en andere dieren en dat ik dus uiteindelijk mijn tijd zo kan indelen dat alles weer in balans komt en kan blijven. In mijn vrije tijd bekleed ik de dubbele functie van penningmeester/secretaris bij de Stichting Paardenopvang Achterhoek en daarnaast verleen ik ook nog vrijwillige ondersteuning aan de Dierenambulance Nijmegen. Om dit in een mooie balans te krijgen, volg ik mijn hart want dat klopt altijd. 

Ik ga me in beginsel richten op de ondersteunende werkzaamheden zoals het opschonen van digitale (cliënt)systemen en mailboxen. Ook voor het lay-out technisch bekijken/aanpassen van uw documenten kunt u bij mij terecht. Maar ook voor het invoeren van data draai ik mijn hand niet om. Of ik neem de (maandelijkse) facturatie van u over, zodat u hier geen omkijken meer naar heeft. Uiteraard kunnen we altijd samen bekijken wat ik eventueel voor andere taken nog van u kan overnemen. 

Als ik werkzaamheden van u kan overnemen waar u geen tijd voor heeft, eigenlijk geen (of niet voldoende) kennis van heeft, die u liever niet doet (maar ze wel gedaan moeten worden) of die u om welke andere reden dan ook door mij zou willen laten uitvoeren (uiteraard in goed overleg), dan kunt u zich richten op wat voor u belangrijk is, zoals uw onderneming. 

Ik zorg ervoor dat u meer krijgt wat zo schaars en kostbaar is …

inderdaad … TIJD!

Tijd voor uw business, uw gezin, uzelf of waar u tijd voor wil.

Foto 1: De drie bruggen van Nijmegen .. Foto 2: Ameland, mijn favoriete vakantiebestemming .. Foto 3: Bij deze stichting ben ik vrijwilliger en penningmeester/secretaris .. Foto 4: ik met Chuento één van onze opvangpaarden